domingo, 30 de enero de 2011

Disabte una de carretera(una de bastos)




Ahir disabte varem sortir en la bicicleta de carretera,en principi la cosa estaba algo indecisa,que esta la carretera bañada,que es pot caure,nose jo inexpert encara d'esta modalitat ho veia bé per rodar i aixì ho vam fer.Vam cambiar el recorregut que es tenia que fer en principi,agafarem la carretera direcció el Castell,passant per Santa Barbara i la Sénia abans.Pujarem a un ritme bastant bò,la gent estaba engrescada,El Castell i seguint avall cap a Vinaròs d'on vam acabar desviant-se sense tocar-la hi arribar a Alcanar,d'alli La Ràpita,on parem a fer una Coca cola i pel Marìtim fins Amposta i Roquetes.Ja portavem 100km tocats i el mateix temps de fa unes semanes,hi ami ja sonaba la alarma que es tenìaque pujar un pòc de temps,en companyìa de Juanjo i Victor vare arribar fins Els Reguers.Aqui ells ja en tenìen prou i cap baix,jo una mica més dur de coco vaig seguir arribant Alfara de Carles i tornant pel mateix llòc cap a Roquetes4h20m apròximat,i 134km,a32km/h en una mitja de 146rpm,bònes sensacions finals diuen que anem agafant un pòc en tranquet.Tot acabant del entreno em vaig trobar baix de casa a Ramón Curto,qui no el coneìx al Ramón,uns dels millors corredors del moment aqui baix a les Terres de L'ebre i guanyador del passat Circuit de curses de muntanya,que li dono desde aqui soport per a que es recupere de una lesió al genoll que ja fa dies que arrastra.Unes fotets per variar!.

No hay comentarios:

Publicar un comentario