martes, 18 de enero de 2011

2ON estage en la bici de carretera

Avui era el segòn dia que xafaba l'esfalt en la bici,i ho he fet en molt bona companyía,m'ha a companyat el Pau Tramer,organitzador de la DUSTRONG,o mès ben dit jo le intentat acompanyà.Degut als horaris raros que em toca fer aquets dies a la feina,matinades del quinze i tardes lliures,aprofíto  per sortir en carretera,en Pau m'ha portat cap Amposta,Masdenverge,Freginals,Santa Bàrbara,Mas de Barberans i Roquetes,le portat aguantan-lo tot el rato que no se alborotes,pero de baixada del Masja no le pogut aguantar i s'ha pirat,ell a Roquetes acabava el seu entreno,i jo le alllargat fins el Barri de Santa Rosa i Roquetes,tornant e patit una de  pàjara,la falta de costum de la carretera,el ritmet que ami ja em sobrava,i la falta de coneixements de com afecta la fatíga en carretera han segut els causants.83 km i 2h 52m de treball,i 151rpm,per a mi molt bè,poc a poc la carretera ens posarà al seu lloc.

No hay comentarios:

Publicar un comentario