miércoles, 26 de enero de 2011

Aprofitant d'estes curtidetes de mitja semana

Avui em tornat a aprofitar este horari de funcionari castigat per anar a entrenar en la de carretera acompanyat de juanjo,ja un habitual dels entrenos,que està ja com una moto i que em fa posarmel's per sombrero,pero segur que d'això apendre,i també poc a poc aniré posant-me al lloc a base de palos.Palos com el que m'han pegat  pujant la carretera de bot.Bona i bonica volteta.Roquetes,Aldover,Xerta,Prat de compte,carretera dels espills de bot,desprès de fer-la em decidit tornar-la a pujar al rebès per l'hora que no apretes.Prat de compte atra vegada,Pinell,Benifallet,Xerta.Ah!i aqui la que ens a passat!,ja ven tancada la nit,em tingut que agafar via verda per tornar sense llums fins Roquetes.3h 10m en curtes parades i 87km,a una mitja de 150rpm,i prop de 29km de mitja.Aqui una fotet de la bona vista de Prat de compte desde la carretera de Bot.

No hay comentarios:

Publicar un comentario