jueves, 17 de febrero de 2011

Dia de vacances,dia de carretera

Avui de bon mati,pero sense abussar,e sortit en la bici de carretera,ales deu del mati havia quedat en lo company de roquetes josep bielsa,i els seus amics,Jordi iAlfonso.Primer i en una hora de temps e pujat fins el cruce de Gandesa a un bon ritme per a mi en aquestos inicis de temporada fent una mitja de 153rpm de mitja i casi 32km,una bona pujada de tono.Després i ja en lo grupet em marxat cap a Santa Barbara,direcció Ulldecona i desvian-mos cap a Freginals,carretera nova i Amposta,d'aqui ja fent camì de Tortosa.Decidìt,una mica més,i caminet i manta cap a Bitem i Tivenys,durant tot el dia e notat les cames carregades ja dels dies i hores sense parar,les sensacions poc bònes pero estem per la segona part de la base i anirem aguantant,és el que toca ara,estar carregat i pesat,no tinc xispa o noto quan apreto una mica que les pulsacions puguen de manera disparatada,pero segueixo endavant,portant molta cadéncia sempre pensant que lo més important és fer una bona base en una nova disciplina per a mi que és la carretera,encara no estic cómode damunt la bici,diferentment  de la btt,pero ja meu han dit la carretera costa trobar el lloc,i ara és el que busco.Canviant de tema que men vaig.Pos com anava dient e tornat molt carregat desde Tivenys fins Jesus,pero em aguantat.El dia a estat difìcil de recuperar,mal de cames,etc,sort que ningú m'ha acompanyat a escalar,aixì que descansat.Han sortìt 109km i 3h 52m,149rpm de mitja,molt altes per estar fent base,30km/h.Seguim endavant,espero que en bon peu,ara a recuperar-ho.

No hay comentarios:

Publicar un comentario