lunes, 23 de mayo de 2011

SEMANA DE DURS ENTRENAMENTS,I FI DE SEMANA DE BARRANCS A MALLORCA

Aquesta semana a estat difìcil de aclarir-me en que faig,com continuo,la falta de motivaciò en varis moments em relaxen,pero intento seguir endavant entrenant fort.Molt poca competiciò aquet any,suposo que es la culpa,pero realment no tinc massa objectius que em motiven,ja fa dies que meu rumio pel cap,i crec que aquet any pròxim serà el moment de fer una parada de invertir tant de temps tan de esforç i patiment per preparar-se un per la competiciò,el cos meu demana i el cap tambè,suposo que aquì està la causa de falta de motivaciò.Hi han mès ganes de disfrutar que de patìr entrenant,i disfrutar dels molts altres deports de muntanya que practico.Els quals fa molt temps que no ho faig en tot el temps que voldrìa,aixì que crec que pronte serà el moment.Bueno ja es moment de resumir la semaneta ben aprofitada en un dia  de descans.Tres dies de carretera i un de btt em portaven a la tarde de divendres.70km de btt i 190 km de carreterano arriban a les deu hores pero intenses.Llavors es quan tocaba baixar de la btt ben tocades les 6!,ales 7 ja m'esperaven,Jordiet,Albert,Inma,Rafel,Marina i cami del aeroport de Reus per volar a Palma.Tambè allì,Barquero,Helena,Mari pau,Toni i Marc,una bona collada prepararts per barranquejar per la illa i disfrutar de unes mini vacances.Aixì que caurìen Sa Fosca i Mortitx,el primer un dels mès bonìcs de Europa,aixì el valoren els experts francessos,els reis del canyonisme,i el radè,pos una passada,en final amb un salt al mar que no es pot explicar,l'aigua de color turquesa amb una gran cova al seu costat que pareixìa de pelicula de pirates,i per rematar-lo,una bonìca via ferrata per remontar el barranc,ja que no hi havia sortida pel mar.Prop de 13h de barrancs,en una magnifica companyia de companys per disfrutat molt d'aquet fi de semana.E l vull valorar com un atre fi de semana que recuperem una mica la fatìga de les bicis.No em vull capficar que no arribarè en forma al Juliol,sino que em vull creure que mi posarè llavors,aixì que no vull passar-me de frenada,crec que en aquets intervals que no parem,anem compensant tambè les cargues.Ai xò si,ara ja queda un  mes i mig de cara d'alt,aguantar la calor serà el primer i mès important objectiu,ja que ens pots passar factura.Quan ho tingue posarè una entrada en les fotos increibles de Mallorca.

No hay comentarios:

Publicar un comentario