lunes, 21 de febrero de 2011

I TROBADA D'ESPEÒLEGS ALS PORTS

Aquet fi de semana s'ha fet la primera trobada d'espeòlegs als ports,organitzat per la secció de barrancs i espeleo de la UEC de Tortosa conjuntament en la gent del Espemo,grup espeleològic de Morella.Una sixantena d'espeolegs s'han congregat als ports,la trobada a estat un èxit i la gent vinguda d'arreu a marxat en un bon sabor de boca dels ports en ganes de repetir l'any vinent.Les coves que aquesta gent a pogut gaudir estaven instalades de la setmana passada.L'avenc de  Mamelots,l'avenc de  la crisi,la cova del Polit,l'avenc de la Cursa,la fecunditat,cova cambra,el salany entre d'altres.Jo vaig arribar disabte tarde als ports,la gent portaba tot el dia de forat en forat gaudint dels ports.Ala nit gran sopar de germanor als pous de la neu on tothom es va poder conèixer,espeòlegs arribats de Gandia,Barcelona,Morella,Traiguera,Castelló,Vall d'uxó,Alcalà de Xivert,Figueroles etc.Ja el domenge la gent va poder continua practicant aquesta disciplina poc coneguda de la muntanya que és el món subterrani i que més de un és quedaria parat de la bellessa que aporten les cavitats,si mai tenìu la posibilitat de practicar-lo, no dubteu en fer-ho.Jo el domenge em vaig posar dins del Polit en set membres més de varis clubs,una cova que encara no havia baixat,i la última en descobrir-se de grans dimencions a  la Mola de Catì.Una cova de -160 de profunditat en un espectacular pou final de 60 metres.Per acabar vaig sortìr d'esequipant la cavitat.Ales quatre de la tarde és donaba per finalitzada la trobada en una entrega de premis per al més gran,més jove(13 anys!!!,un autèntic fenòmen),a la vocació,al arribat de més lluny etc,aixì es donaba per finalitzada la trobada.Per a mi gran fi de semana gaudint de la gent,els companys que de vegades degut als entrenaments els trobo a faltar,igualment dels esports que m'agraden practicar i que no vull deixar de costat.Espero continuar gaudint de la muntaya com aquet fi de semana passat.Bueno la part menos interessant pero que no vull deixar de posar es el entreno d'avui.La intenció era anar al nou velódrom de Vinallop,pero l'aigua i el vent no m'ha deixat,aixì que avui maquina estàtica durant 1h20mi 41km142de rpm i 28km/h,desprès he fet 50 minuts de espinning sense acusar pulsacions per donar finalitzat el dillums que sempre costa passar-lo.Més informació i fotos de la trobada properament al blog de barrancs de la UEC.

No hay comentarios:

Publicar un comentario